dissabte, 19 d’abril del 2008

La sèrie de la QUI tothom parla.


Aquest és el lema de laSexta per promocionar la seva sèrie Prison Break. I em sembla molt bé. Perquè malgrat que hi ha gent que no ho acaba d'entendre, les sèries també són persones i tenen drets i deures i s'han de poder casar i adoptar criatures.

Tot i que és una sèrie QUI no veig gaire, per motius d'horari, em consta que és molt bona producció i millor persona i que mereix no ser tractada com un simple ens televisiu.

Felicitats a na Sexta, qui sempre ha demostrat una gran sensibilitat amb aquests temes.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també el vaig veure anunciat, i em vaig dir qui per una vegada qui una cadena generalista fa un anunci en llengua vernàcula...

Cogesme ha dit...

Per cert, aquesta setmana he rebut la visita de l'autor d'aquell corpus romànic. Parla el català com si fes anys que visqués aquí i tanmateix va arribar a Europa fa 10 dies.
S'ha endut de record un recull de contes provençals que tenia jo per casa.

Anònim ha dit...

L'anunci d'un autobús és millor:

"Rebre correu és fàcil,
fer el segur del teu cotxe encara ho és més"

Estic totalment assegurança que ho vaig llegir bé. Circula ben enganxat (tant, que assegurança que no cau) en un autobús de la línia 13 i es pot admirar des d'aquella parada de bicing que hi ha al costat del Mercat de Sant Antoni, sí, aquella que sempre està mig buida però no pots deixar-hi la bici perquè la resta de slots estan trencats, i quan telefones per avisar que no pots més i t'endús la bici a casa, et diuen de tot menys "guapo".