dijous, 19 de febrer del 2009


Tinc la mala sort d’agafar cada dia el metro en hora punta i, per acabar-ho d’adobar, l’únic diari gratuït que reparteixen on l'agafo és el “Què!” (ja el nom és desencertat). Doncs bé, cada cop que l’intento llegir, en trobo alguna, com fa unes setmanes, quan afirmaven que Miguel Poveda feia dos anys que no trepitjava un escenari català (L’estiu passat el vaig veure actuar a Vilanova i la Geltrú, però potser levitava i no me’n vaig adonar).

Algun cop m’havia passat pel cap de copiar en aquesta plana algun d’aquests desafortunats microarticles, però anava curt de temps i no em semblava que pagués la pena.

Fins avui! Atenció al primer paràgraf de l’article sobre el nou DS3 de Citroën:


“El 5 de febrero de 1978 nacía en París André Citroën. Hoy, 200 años después, la marca que él creó vuelve a nacer.”

*De fet, André Citroën va néixer el 1878, per tant en fa 131 anys. (De poc que no l’encerten!)

2 comentaris:

Alfons ressuscitat ha dit...

No vull ser dolent, però:

Francesc Tàrrega va néixer el 1957 i va morir el 1909 ...

(Escrit per Cogesme en aquestes pàgines)

Cogesme ha dit...

És que va morir moooolt jove. :-S

I sí, ets dolent...