diumenge, 4 de novembre del 2007

Arruixa que plou!


Divendres a Manresa, Concert del Botifarra. Aquest em faltava a llista de valencians il·lustres que he anat a escoltar per eixos escenaris de Déu. Ara sí, ja m’he amarat de jotes i malaguenyes, d’albaes i cants de batre. Un dia d’aquests ja us parlaré de Miquel Gil, i d’Efrén López i de Mara Aranda, i de Joansa Maravilla i de Vicent Torrent i Manolo Miralles i de Josep Aparicio....
I de la romàntica del Saladar i de Toni Torregrossa i més i més....

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ho esperem, ho esperem. Il·lumina'ns (parlant de Manresa...) amb el teu saber.
D'on treus el temps ? I com és que ho coneixes tot ?

Cogesme ha dit...

Darrerament tinc caps de setmana. Són com una mena de dies que no treballo... És una mica estrany, no et dic que no.

Patrícia ha dit...

Fes-ho, fes-ho... que a mi se m'esgola el temps entre els dits... sobretot el del cap de setmana i el del pati....

Per cert... curiós, un amic meu també parlava d'un d'aquests personatges valencians: el sifoner [http://blogs.ua.es/davonet/2007/10/01/deu-salve-el-sifoner/] :P