dimarts, 17 d’abril del 2007

Insomni


(Aquesta la vaig escriure l’estiu passat i no la vaig arribar a publicar. De tant en tant encara és vigent.)

Anit tres hores. I ja fa més d’un més que dura.

Heu sentit mai parlar d’això del yin i el yang i l’equilibri entre el principi masculí i el femení? Doncs quan fa més d’un mes que no dorms bé, l’equilibri aquest se’n va can Pistraus. A mida que disminueix EL son, LA son augmenta. Al final el principi femení, llunar, ho envaeix tot i et converteixes en una mena de no-mort a mig camí entre el món dels somnis i el de la vigília, una ombra fosca, un espectre de Mordor de badall aterridor.

Les neurones te patinen, els conceptes te llaneguen per s’escorça cerebral. Mentrestant entre becades, capcinades i astronautes vilolinistes que passegen per l’espai, mires de treballar, comprar, endreçar i fer rentadores sense ficar els mitjons al microones ni les galetes a la disquetera de tres i mig.
I au, que demà serà un altre dia... o el mateix que s’ha fet moooolt llarg.

8 comentaris:

Patrícia ha dit...

Buf... és terrible no poder dormir i anar desficiant-se a mesura que avancen els butlletins informatius de la ràdio... Jo ho patisc també.

A mi, que no m'agraden les químiques artificials em funcionen una mena de cigarrets :P... pels quals tinc una maquineta nova.... Tres caladetes com tamborinades i fins l'endemà...

Anònim ha dit...

Deixeu-me ser dolentot i dir-vos que en aquests casos el millor és un bon massatge, una bona companyia al llit ;-p i després, entre els núvols, aquells exercicis de relaxació dels orientals.

Patrícia ha dit...

Alfons... que tens algun fadrí disponible... mira que jo sóc tot un "partidasso", eh?

Anònim ha dit...

Un fadrí disponible... hhummmmm... un fadrí per poder-vos treure junts l'insomni del damunt, potser ? Sembla que és fàcil, seguint el fil del propi bloc. Potser.

Cogesme ha dit...

Doncs serà qüestió d'anar netejant la pipa, que a mi mai no m'agradat fumar cel·lulosa.

Alfons... ets pitjor que l'Adrícia, que ja no li queden amigues seves per presentar-me. (Se for por Dri, eu já 'taria namorando com pernambucana (o baiana) ou talvez até casado e com duas crianzinhas). Per cert, ja t'ho havia dit que la Claudé havia tingut un nen (o una nena)? Espero que s'assembli a la mare!

Cogesme ha dit...

Volia dir "no m'ha agradat". No és un error tan greu com quan un amic em va escriure "he parlat amb m'ha germana", però l'he volgut esmenar.

Ja em perdonareu, però estic llevat des de 3/4 de 5, no em demanessiu perquè. De moment ja m'he vist una pel·lícula del Nicolas Cage i he navegat per internet. Ara responc comentaris i d'aqui a poca estona, esmorzare, em dutxaré i faré el zombie fins diumenge de matinada.

Anònim ha dit...

Bé, en Cogesme i la Patrícia tenen algunes coses que es poden posar en comú. L'una és l'insomni i l'altra, la possibilitat de poder-lo compartir ;-p
I així a més podria saber quina fila fa la meva veïna, no ?

A part del "no m'agradat" veig que darrerament oblides més acents que no pas jo, que continuo maldant per recuperar les "i" d'aquest teclat NOU que sembla que no en tingui.

[EMonroy] ha dit...

Acabareu escrivint com aquest: El otro día del libro.