diumenge, 27 de maig del 2007

Complicat.


De vegades, les coses no van ben bé com un voldria.
Vet aquí que tinc l’oportunitat de conèixer una xiqueta divertida, irònica, inteligent i anar-nos-en a un bar de güelos carrasposos i fer-la petar en persona, sense un teclat de per mig.
Vet aquí també que aquesta setmana els meus neguits, les meves angúnies, m’han ficat uns quants gols per l’esquadra, el Cogesme irònic, divertit, i un xic neuròtic el tinc assegut a la banqueta, amb el menisc fotut i de moment miro de remuntar el partit amb un defensa gris i deprimidot que va llençant pilotes fora.
Espero no trigar gaire a fer la remuntada i tornar-me a fer l’amo del partit. Però ara per ara l’espectacle no és per llençar-hi coets.
La qüestió, Patrícia, és que tinc moltes ganes de conèixe’t, anar a prendre un té o una cervesa i sentir el teu accent d'Alcoi. Però no sé que fer. M’agradaria que ens trobessim, que m’ensenyessis on paren els balcons de lilers sense lilers. M’agradaria riure amb el que em em vulguis dir i esmolar l’enginy per fer-te riure jo també. Però fa dies que em falta l’esma per fer riure ningú. Segur que em passarà, però no vull que em coneguis així.
No em volia escaquejar de la trobada ni del concert. Quan superi la sotregada et regalo una torreta pel balcó, una de fàcil de reconèixer per que l’Alfons no passi tant de temps buscant.
Però vull que coneguis el Cogesme de debò i, fa massa dies que no sé on s’amaga. Quan el trobi, te l’envio i et convida a una orxateta.
Una besada. Tornaré. Tremoleu, que hi tornaré.
P.D: Mentre no m’isquen coses més alegres del magí, no crec que hi publiqui gran cosa. No doneu el blog per abandonat. Ha de durar molts anys. No penso pas decebre el meu públic, fidel i meravellós.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Vida. Parella. Feina. Arquitecte. Futur del país. Futur de la humanitat. Fer de pare des de la distància. Fer de fill des de la distància. Estar pels amics quan no tens temps ni en saps (d'estar-ne). Que el dia tingui prou hores. Que el temps no passi en forma de cansament, dolor muscular, i pèrdua de facultats.
Tot això i més. Oi ?

Cogesme ha dit...

Moltes cabòries i molt mal portades. I alguna trucada de socors no atesa. Però això està perdonat.
El suport dels amics. El de la meva mare, que només n'hi ha una i devien trencar el motlle.
I no en parlaré més fins que no tingui coses bones per dir. Per contar-ne de dolentes ja tenim telenotícies.

Anònim ha dit...

Ai, Cogesme ! Una de les diferències que he anat comprovant amb l'edat (aquesta edat que tinc que em fa ser lent en els ascensos a les muntanyes, menys festiu encara del que mai havia estat i, sobre tot, MOLT POCA-SOLTA) és que hi ha moments magnífics per poder-se llençar al buit i sense paracaigudes ni xarxa.
Ara que el teu bloc té el text de l'article, a més del títol, això de "complicat" depassa moltes fronteres difícils d'imaginar. Xiquet, et diria que et deixis d'estar-te a la banqueta, que al teu equip tu ets l'únic jugador i l'entrenador (i el president, també), i potser no pas la millor afició perquè n'hi ha d'altres que també et segueixen -et seguim-. No vulguis ser també l'equip contrari ni l'àrbitre "gafe".
Ja tens una edat, no pas la meva però ja pots desenvolupar aquesta manera de passar del què passarà, el què diran i molts quès més (i allò que només tens l'oportunitat d'equivocar-te en moltes coses si les intentes).

Patrícia ha dit...

Doncs mira.... no sé res, però em fa la sensació que tens molta sort... obri bé els ulls.... i esborra això que has escrit que farem com que no hem llegit res...

Cuida't.

Cogesme ha dit...

Avui només he tingut una hora per dinar, i trucar a dues persones.
I he caminat fins a la platja i he deixat la maleta, m'he llevat les sabates i els mitjons, i la camisa i tota la resta, i ho he llençat -bé, confeso que ho he doblegat amb molta cura - i m'he assegut conillet a la sorra a devorar el contigut de la carmanyola, mentre mirava el mar, que em fregava els peus a cada onada.
Quan aprengui a fer el mateix amb les cabòries, esborraré això que he escrit.

I sí, Patrícia. Tinc molta sort. Si un dia em cau una llagrimeta, tinc quaranta amics al voltant, treient-se el mocador de la butxaca.

Ves a saber si encara ens veurem el cap de setmana, però com que encara és d'hora, ho deixarem en un potser. Sempre es pot decidir deu minuts abans, que és més divertit, oi? És qüestió de llençar pedretes al balcó, mentre cantes a crit pelat una napolitana....

Cogesme ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.